/home/infocar/domains/infocar.com.ua/public_html2/cache/news/149065.htm Ford запатентував водневий двигун V8 (Авто-Новости от InfoCar.com.ua)

НОВОСТИ FORD

Вход | Регистрация | Стартовой | В Избранное | PDA
Ford
ГЛАВНАЯ
Продажа новых Ford
» автосалоны » модели и цены
Продажа б/у Ford
» поиск авто » продать
Тюнинг Ford
» статьи » галерея
Все о Ford
» новости » история марки
» архив моделей » тест-драйвы
» отзывы
Мультимедиа
» обои
Обслуживание
» запчасти » автошины
Весь мир авто на InfoCar

Ford запатентував водневий двигун V8

30 марта 2022
Оставить коментарий Версия для печати Отправить другуRSS - лист новостей Добавить в TwitterTwitter

Гонка за електрифікацію призвела до того, що багато автовиробників кинулися створювати електромобілі, залишивши інші «зелені» варіанти, такі як водень, відкладеними. Однак не всі гонки є спринтерськими, і точно так, як черепаха і кролик, водень може повільно надолужити втрачене.

Згідно з документами, вперше виявленими Muscle Cars and Trucks, Ford запатентував конструкцію водневого двигуна з безпосереднім упорскуванням та турбокомпресором, який може значно зменшити проблеми переддетонації, що виникають при спалюванні водневого палива.

Замість повного двигуна патент Ford показує, як бренд планує змішувати повітря та паливо у потрібний час для досягнення оптимальної ефективності. Простіше кажучи, водень любить вибухати, тому дуже важливо контролювати момент вибуху.

Якщо двигун не отримує правильну суміш повітря та палива, паливо може здетонувати раніше, викликаючи «удар» по двигуну, втрату потужності та можливе пошкодження. Конструкція Ford регулює повітря та паливо окремо, використовуючи безпосереднє упорскування палива та повністю регульовану рециркуляцію відпрацьованих газів (EGR) для управління подачею повітря.

Регульований час відкриття клапанів також допомагає контролювати правильний час надходження повітря та палива до камери згоряння. Система може збільшувати потік EGR, коли потрібен більший момент, що крутить, тим самим знижуючи температуру згоряння і, отже, ранні вибухи. Коли потрібен менший момент, що крутить, потік від клапана EGR зменшується, зменшуючи кількість палива.

Хоча в патенті Ford вказано лише один циліндр, бренд сподівається розширити технологію, включивши до неї кілька циліндрів. Отже, якщо нам пощастить, ми зможемо побачити водневий двигун V8, який продовжить життя спортивних автомобілів, таких як Mustang, на довгі роки.

Електрифікація – це фінал для багатьох шанувальників спортивних автомобілів високого класу, але якщо такі виробники, як Toyota і Ford, наприклад, досягнуть цієї потужності спалювання водню, справжні шанувальники автомобілів, як і раніше, зможуть насолоджуватися звуком та потужністю традиційного двигуна внутрішнього згоряння. двигун, не покладаючись на електрику.

Источник: Укравтопром{SOURCE2}  Оставить коментарийКоментарии Тэги:  Ford, Технологии
КОМЕНТАРИИ К НОВОСТИ

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Имя*:   E-mail: (СПАМ)
Тема:
Ваш коментарий* (осталось символов: 3000)
Повторите код*:   
23.06
З заводу Ford за тиждень вкрали автомобілі F-150 Raptor та Mustang на мільйони доларів
23.06
Ford Transit перетворили на найшвидший фургон у світі
22.06
Ford зніме з виробництва одну з найпопулярніших моделей
Размещение информации| Информеры | PDA-версия | |